Blog

SEO en SEA gaan hand in hand

Search Engine Optimization (SEO) en Search Engine Advertising (SEA) zijn verschillende disciplines in online marketing. Veel mensen zien het als ‘het één of het ander’. Wanneer deze twee disciplines echter perfect op elkaar zijn afgestemd dan kunnen ze elkaar enorm versterken. Hoe precies? Dat vertel ik jullie graag! Zoekwoordenonderzoek Het grootste raakvlak tussen SEO en […]

Posted in SEA, SEO | Tagged , | Comments Off on SEO en SEA gaan hand in hand

Groene AdWords advertenties niet langer meer in testfase

Je hebt ze de afgelopen weken vast wel al een paar keer gezien in Google: groene advertentielabels in plaats van gele. In de afgelopen periode, sinds april dit jaar, werden de groene advertentielabels regelmatig getest door Google. Sinds afgelopen week zijn deze groene advertentielabels officieel niet lang meer in testfase en worden ze nu wereldwijd […]

Posted in SEA | Comments Off on Groene AdWords advertenties niet langer meer in testfase

Seodvize officieel Google Partner

Trek de champagneflessen maar open! Seodvize is sinds vandaag officieel Google Partner. Door het behalen van deze status mogen wij nu ook officieel de Google Partner badge gebruiken. Deze badge kan gezien worden als een kwaliteitskeurmerk van Google voor online marketingbureaus die zich toeleggen op Search Engine Advertising (Google AdWords). Waar staat Google Partner voor? […]

Posted in SEA | Comments Off on Seodvize officieel Google Partner

Toerisme Kortrijk verlengt samenwerking met Seodvize

Seodvize mag dit jaar wederom aan de slag voor Stad Kortrijk met zoekmachinemarketing. De open communicatie, competitieve prijs, en kennis was voor Stad Kortrijk de reden om de samenwerking met Seodvize te verlengen in 2016. Via Search Engine Advertising optimaliseert Seodvize de online zichtbaarheid van de verschillende evenementen in Kortrijk en zorgt zij voor een […]

Posted in SEA | Comments Off on Toerisme Kortrijk verlengt samenwerking met Seodvize

SEO, een druk op de knop?

Als u denkt dat u bovenaan de zoekmachines kunt geraken mits een druk op een knop, dan bent u er aan voor de moeite. Het optimaliseren van een website opdat deze topposities gaat bekleden binnen de zoekresultaten is een iteratief proces dat veel tijd en moeite vergt. Bovenaan staan = betalen? Versta ons niet verkeerd, […]

Posted in SEO | Comments Off on SEO, een druk op de knop?

Het Seodvize SEO Model

Zoekalgoritmes veranderen constant. Technieken die vroeger werkten, zijn geen garantie op succes vandaag. Omdat het SEO proces de laatste jaren zo is veranderd, heb ik mijn ervaring met het SEO-proces in een volgend model gegoten. Het Seodvize SEO Model SEO anno 2014, dat is ervoor zorgen dat je de basics eerst goed krijgt. Met andere […]

Posted in SEO | Comments Off on Het Seodvize SEO Model

Grote veranderingen binnen het SEO landschap

De laatste weken heeft Google een groot aantal wijzigingen doorgevoerd aan hun zoekalgoritme. Het naar je hand zetten van de zoekresultaten is nog nooit zo moeilijk geweest als nu. En ik moet toegeven: nooit gedacht dat veranderingen met zo’n grote impact op SEO er al zo snel zaten aan te komen. Hieronder heb ik de […]

Posted in SEO | Comments Off on Grote veranderingen binnen het SEO landschap