Afgelopen vrijdag vond het EMS topseminarie “Hot Topics in Marketing” plaats aan de Ehsal Management School te Brussel. Dit seminarie was de kers op de taart voor alle studenten van het Postgraduaat Digitale Marketing en Communicatie. Topsprekers waaronder Steven Van Belleghem (De Conversation Manager, Insites), Clo Willaerts (Het Conversity Model, Sanoma), Johnny Thijs (CEO bPost) en Jo Caudron (Dearmedia) passeerden de revue. Gedurende het seminarie werd er flink op los getwitterd, getuige de Twitter hashtag #semEMS. Voor een uitgebreider verslag, raadpleeg zeker ook even de blog van medestudent Raf Bruynseels. Op het einde van de dag volgde de receptie waar we nog een allerlaatste keer konden praten met alle medestudenten van het Postgraduaat. Recruteerders die op zoek zijn naar young potentials die het zullen maken in de Digitale Marketing en Communicatie dienen zeker de Twitter hashtag #ehsal in de gaten te houden!

Vond je dit een interessant artikel?
Delen = Awesome!
Ontvang gratis updates

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>